Sedm roků. Přesně tak dlouho vydržela na trhu první generace populárního modelu Evoque, která všem ukázala, že i SUV může být hodně stylové. Novinka si je vědoma úspěchů předchůdce a nemění to, co se zákazníkům líbí. Proporce tedy zůstaly zachovány a design dostal svěžejší šmrnc, přičemž struktura karoserie z 99% nová.

Samozřejmostí je zavedení nejmodernějších technologií, jak asistenčních tak bezpečnostních. Kabinu zdobí po vzoru většího Velaru dvojice displejů systému Touch Pro Duo na středovém panelu. V rámci příplatků je možné získat zajímavé vychytávky (např. vnitřní zpětné zrcátko se může proměnit na displej s vysokým rozlišením, který promítá záběry ze širokoúhlé parkovací kamery).

Pro nás je důležité, že světlá výška činí stále obstojných 21 cm a brodivost slušný šedesát centimetrů. Pod kapotou se objeví tříválec, což je u vozu za více než milion korun velmi odvážný počin. Nejlevněji pořídíte diesel s pohonem předních kol a manuální převodovkou. Zážehové třísetkoňové srdce přijde na 1,5 milionu.