Hlavní oblastí změn byla už tradičně příď, kde došlo na oddělení kapoty a masky chladiče. Ta je nově pevná a s kapotou se neodklápí, zato ji ale v nejvyšší výbavě můžete mít v chromovaném provedení. Mlhovky (pokud je jimi auto vybavené) se přesunuly do dolních rohů nárazníku na místo sacích otvorů. Ještě dodejme, že litá kola a poklice plechových disků mají nový design. Interiér slibuje nové čalounění a jako obvykle lepší materiály, jinak ale zůstává po zásluze spartánský – v základní výbavě například chybí přehrávač s rádiem. Zato tu najdeme tlačítkové přepínání mezi pohonem zadních (2WD) nebo všech čtyř (4WD) kol s přiřaditelnou redukcí (4WD-L). S tím zvládne lehoučký Jimny v terénu kde co, i když jej pohání jen benzínová jedna-trojka o výkonu 63 kW. České ceny faceliftované verze dosud neznáme, ta stávající začíná na 409 900 Kč.
Ještě pro úplnost dodejme, že nová generace Suzuki Jimny by měla přijít v roce2014 avycházet z konceptu XA-Alpha představeného na letošním autosalonu v Dillí. Poctivá rámová konstrukce a terénní schopnosti prý zůstanou zachovány, ale auto si oblékne zcela nový moderní kabát, aby bylo atraktivnější pro širší klientelu.