Mercedes sám nazývá stylový kombík (či liftback, protože páté dveře jsou opravdu hodně skloněné) Shooting Brake, což není zcela přesné, protože to by muselo mít CLS dveří jen tři kusy. Na pohlednosti mu to však nijak neubírá. Až po B-sloupek jsou oba modely zcela identické, pak však linka střechy kombi klesá sice výrazně, ale méně než u sedanu. Linie připomínající kupé jsou dotvořeny razantně se snižujícím prosklením, viditelnost šikmo vzad tedy nebude valná, esteticky je však Shooting Brake zvládnuté na jedničku. Koncová světla mají identický tvar jako u sedanu.
CLS Shooting Brake nabídne nejprve dva zážehové a dva vznětové motory. Benzín zastupují 3,5litrový V6 350 s parametry 225 kW (305 k)/370 Nm a 4,6litrový V8 500 přeplňovaný dvěma turby, který podává 300 kW (406 k)/600 Nm. Naftu můžete natankovat do základního 2,15litrového čtyřválce 250 CDI 150 kW (204 k)/500 Nm, silnější třílitrový šestiválec 350 CDI pak nabídne 195 kW (265 k) a 620 Nm. Pohon všech kol 4Matic je k dispozici za příplatek pro všechny motory kromě čtyřválce 250 CDI.
Kufr stylovější alternativy obřího kombi třídy E má základní objem 590 l a lze jej zvětšit až na 1550 l. Elektrické otvírání je standardem. V nabídce příplatkových prvků pak nechybí ani vyobrazená podlaha Designo kombinující třešňové a dubové dřevo s hliníkovými lištami a úchytnými oky. Varianty dekorů pro sedan i kombi obohatí porcelánové obložení, které se do CLS dostalo z luxusnější třídy S. Dalším dosud ne zcela obvyklým prvkem jsou i příplatkové hlavní světlomety tvořené kompletně diodami.