Design zůstal až na úplné drobnosti totožný, opět koketuje s liniemi kupé, příď ztratila vysunutý „předkus“. Evropská varianta má diody denního svícení v předních světlometech, upravený přední nárazník, diodová koncová světla, blikače ve vnějších zpětných zrcátkách a anténu zakomponovanou do ploutvičky. Zezadu by nové CR-V mohlo někomu lehce připomenout Volvo XC60, podle automobilky však jde o designové propojení s hybridními modely Insight a CR-Z. Auto se zkrátilo o 5 mm na 4570 mm, šířka zůstala nezměněná. Honda také zdůrazňuje, že nové CR-V se má ještě více přiblížit kategorii osobních vozů: je o 30 mm nižší, zadní sedáky jsou dokonce o 38 mm níže, zatímco přední sedačky se snížily o centimetr. Kapacita zavazadelníku je 589 l, po sklopení sedáků a opěradel pak 1648 l a nákladová hrana je o 25 mm níže. Specialitou evropské verze mají být elektricky otevírané páté dveře.
Motory jsou také „staré známé“, základní jednotkou je benzínový 2.0 i-VTEC, který lehce posílil na 113 kW (155 k), točivý moment se zvýšil na 192 Nm. Spotřeba má mezigeneračně poklesnout zhruba o 12 %. Dieselový 2.2 i-DTEC si své parametry zachoval: 110 kW (150 k) a 350 Nm. Spotřeba by měla být o 10 % nižší. Příští rok navíc přijde „superúsporný“ diesel 1.6 i-DTEC o výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 300 Nm, s kterým má ve verzi s pohonem předních kol CR-V spotřebovat jen asi 3,9 l/100 km. Motory jsou nadále spojené s šestistupňovou manuální nebo pětistupňovou automatickou převodovkou, volitelný pohon všech kol Real-Time 4WD dostal místo dvojice hydraulických čerpadel elektronicky řízené připojování zadní nápravy. To má zvýšit rychlost reakce na sniženou trakci zadních kol.
Výrobu pro Evropu bude zajišťovat továrna Hondy v britském Swindonu, oficiální živá prezentace proběhne v září v Paříži. V říjnu pak bude zahájen prodej, ceny však dosud neznáme.