Na Audi R8 nové generace jsme se hodně těšili a výsledek předčil naše očekávání. Tedy ne po stránce designu. Auto vypadá zajímavě, nicméně tyto tvary se tak nějak daly očekávat. Příjemným překvapením je ovšem použitá technika. V době hybridů a elektromobilů je desetiválcová atmosférická realita více než sympatická.

Nová R8 totiž používá motor z Lamborghini Huracan, což je vidlicový desetiválec naladěný v základu na 540 koní. Taková R8 dá stovku za 3,5 s a maximálně jede 323 km/h. Jenže pak tu máme ještě variantu V10 Plus, která nabídne dokonce 610 koní, stovku za 3,2 s a maximálku 330 km/h.

Obě verze mají dvouspojkovou automatickou převodovku a ani v této generaci nechybí pohon všech kol, přestože spekulace naznačovaly, že by nová R8 měla být pouze zadokolka. Pohon zadních kol nakonec R8 opravdu dostala, ovšem ve své elektrické verzi e-tron, která je taktéž v Ženevě k vidění.