Pick-up LM002 je historie, ale v terénu se rozhodně neztratilo. Teréňák s přezdívkou Rambo Lambo byl původně stvořen pro potřeby americké armády, ale jeho složitá technika byla překážkou, proto se z něho stal luxusní off-road pro bohaté zákazníky.
Pod kapotou mohl pracovat vidlicový dvanáctiválec původem z Countachu o objemu 5,2 litru a výkonu450 koní nebo také 7,2litrový dvanáctiválec L804 o výkonu 600 koní. Oba agregáty poháněly všechna kola, a to přes manuální pětikvalt od ZF. Rambo Lambo mělo redukční převodovku a tři samosvorné diferenciály (přední do 25 % svornosti, zadní do 75 %, stejně tak středový, který bylo možno manuálně uzamknout tlačítky na středovém tunelu). A také bylo možné navolit jen pohon zadní nápravy.
Pokud bychom slabší dvanáctiválec nacpali do nějakého současného SUV, byla by to nesmírná raketa. V LM002 tomu tak ale nebylo. Mizerná aerodynamika a hmotnost 2,7 tuny dovolala maximálku 210 km/h a stovku za 7,8 sekundy. A ze spotřeby paliva by ekologové dostali zástavu srdce. Nádrž s objemem 290 litrů stačila na pouhých 960 km.