Pohon všech kol xDrive s viskózní spojkou bude nabízen pro tří- i pětidveřový hatchback od listopadu 2012. Prvními motorizacemi, s kterými bude možné jej objednat, budou 120d xDrive a vrcholná M135i xDrive. Novou základní motorizací se pak stane 114i – ačkoliv označení napovídá, že by mohlo jít o motor o objemu 1,4 litru, ve skutečnosti jde o podladěnou přeplňovanou jedna-šestku s nikterak oslnivými parametry. Maximální výkon 75 kW (101 k) nabídne mnoho dalších výrobců i bez přeplňování, točivý moment s maximem 180 Nm už je zajímavější. Akcelerace na stovku je záležitostí 11,2 vteřiny a nejvyšší rychlost činí 195 km/h. Účelem 114i je nízká spotřeba, která v kombinaci s šestistupňovým manuálem dosahuje 5,5 l/100 km. Spolu se superúsporným 120d EfficientDynamics je 114i jednou z verzí, ke kterým nelze přiobjednat osmistupňový automat ZF.
Pozn.: na fotografiích je zobrazené BMW M135i s pohonem zadních kol.