V létě jsme si mohli poprvé vyzkoušet novou generaci Jaguaru XF, už teď, tedy zhruba půl roku poté, ale přichází automobilka s prvními novinkami týkajícími se tohoto modelu. Do nabídky se totiž stěhuje verze, která evropské zákazníky (a naší redakci) bude hodně zajímat. Jaguar brzy začne prodávat XF v kombinaci s dieselem a pohonem všech kol. Kdo chtěl u tohoto modelu čtyřkolku, doteď musel sáhnout rovnou po vrcholném benzinovém šestiválci.
Pohon všech kol se ale bohužel nestěhuje k naftovému šestiválci, kam by se určitě velice hodil, nýbrž k dvoulitrovému čtyřválci, který disponuje výkonem 180 koní. Pro zájemce o provedení AWD je pak také nutná přítomnost automatické převodovky. Oproti stejně výkonné zadokolce je čtyřkolka nepatrně pomalejší a má také trochu nižší maximálku. Pořád se ale rozjede na rychlost vyšší než 220 km/h.
Aby těch novinek nebylo málo, přidal Jaguar opět k dieselovému čtyřválci nově ještě možnost pořídit systém Configurable Dynamics. Podobně jako tomu je u Audi nebo Mercedesů si tak můžete samostatně nastavit převodovku, odezvu na plyn nebo odpružení.
Všechny novinky se budou prodávat po celém světě, takže jak v Americe, tak také v Evropě.