Stejně jako u předcházejících konceptů (např. Q3 Vail), i tady slouží pro pohon přeplňovaný pětiválec 2,5 litru původem z Audi TT RS. Pro koncept RS Q3 je naladěn na 265 kW (360 k) a spolupracuje se sedmistupňovou dvojspojkovou převodovkou S-Tronic. Stovka je záležitostí 5,2 vteřiny, maximální rychlost (kterou asi ještě sníží omezovač) je 265 km/h. Pohon všech kol quattro využívá spojku Haldex a zadní náprava se tak připojuje pouze na základě aktuální potřeby.
Při pohledu zvenčí se RS Q3 zdá připravené vyrazit na silnice. Štědrá aplikace karbonu se dotkla spoilerů, krytů zrcátek, nástavců blatníků a prahů. Šestiúhelníková maska ve stylu RS je lakovaná černým klavírovým lakem a má vzor plástve. Podvozek je snížený o 25 mm, auto stojí na dvacetipalcových kolech obutých do tenoučkých pneumatik o rozměru 255/20.
Uvnitř najdeme převážně černou barvu s modrými akcenty ladícími s lakem vozu. Sportovní sedačky jsou potažené kůží Napa, výplně dveří využívají Alcantaru. Palubní deska je potažená černou kůží s kontrastním modrým stehováním. Na středové konzole, odkládací přihrádce před spolujezdcem a zespodu zploštělém volantu nechybí karbonové dekory. Zajímavým detailem, který má RS Q3 přiblížit čínskému publiku, je cejchování otáčkoměru čínskými číslovkami.