Nejvýkonnější SUV ve stylu kupé má pod kapotou zážehový mild-hybridní osmiválec o výkonu 600 koní a točivém momentu 800 Nm. Přestože je vůz určen pro každodenní provoz, může na přání dostat kromě jiného aktivní stabilizátory, aktivní zadní diferenciál nebo karbon-keramické brzdy.

Osmiválec o zdvihovém objemu 4,0 litru poskytuje nejvyšší výkon je 441 kW (600 k) a maximální točivý moment 800 N.m v rozsahu otáček od 2200 do 4500 min. Osmiválcem s přímým vstřikováním benzinu a přeplňováním dvěma výfukovými turbodmychadly, zrychlí z nuly na 100 km/h za pouhých 3,8 sekundy a z nuly na 200 km/h za 13,7 sekundy. Při rychlosti 250 km/h zasahuje elektronický omezovač rychlosti. Vozy, vybavené na přání dodávaným dynamickým paketem plus, dosahují však nejvyšší rychlosti 305 km/h.

Výfuková soustava, rozdělená do dvou větví, ústí na každé straně do oválné koncovky. Řidič může nastavovat zvuk motoru prostřednictvím systému Audi drive select. Na přání dodávaná sportovní výfuková soustava RS s černými koncovkami vydává ještě zajímavější zvuk.

Hnací síla motoru 4.0 TFSI je přenášena na vozovku prostřednictvím osmistupňové převodovky tiptronic a trvalého pohonu všech kol quattro. Čistě mechanický mezinápravový diferenciál s planetovým soukolím rozděluje točivý moment mezi přední a zadní nápravu zpravidla v poměru 40:60 %. Dojde-li k prokluzu kol, je automaticky přenášena větší část točivého momentu na nápravu s lepší trakcí – až 70 procent je možné směřovat k předním kolům, nebo až 85 procent může být přiděleno zadní nápravě.

Nový model RS Q8 je sériově vybaven 22“ koly z lehké slitiny s desetipaprskovým hvězdicovým designem a pneumatikami rozměru 295/40 – žádný jiný model Audi nebyl dosud sériově vybaven tak širokými pneumatikami. P

ro model RS Q8 si lze na přání objednat 23“ kola z lehké slitiny v různých barvách.