Přední i zadní nárazníky dostaly nové tvarování, vzadu navíc s otvory, které opticky propojují koncovky výfuku. Lamely masky jsou kompletně zatmavené a přirozeně nesou logo Lorinseru. Blatníky a prahy mají rozšiřující nástavce s výdechy, které podle úpravce pomáhají odvádět horký vzduch od kol a brzd. Lorinser auto postavil na litá kola RS9 o průměru 22 palců a šířce 10 palců. Obouvají pneu Yokohama 295/30. ML navíc dostalo odpružení s progresivním vinutím, které umožňuje vůz snížit až o 40 mm.

Fotografie interiéru nemáme k dispozici, podle úpravce je ale v nabídce kompletní sada jeho úprav, od koberečků s vlastním designem až po celokožené čalounění. Úpravy techniky, tedy především zvýšení výkonu motoru a sportovní naladění výfuku, již podstupují testování a budou představeny zvlášť.