Nebyl by to pořádný strašák, kdyby nedostal widebody aerokit sestávající z rozšířených prahů, blatníků a mohutné masky rozvíjející horizontální linky originálu. Sací otvory v nárazníku jsou přirozeně rozšířené, aby zajistily lepší chlazení brzd skrytých pod obřími koly o volitelných rozměrech 20 až 22 palců.
Záď „dekorují“ čtyři koncovky výfuku, které se nabízejí jako dva dvojité ovály nebo jednoduché kruhové. Mají však své opodstatnění, úpravou řídící jednotky motoru 3.0 TDI se dosáhlo zvýšení výkonu na 202 kW (275 k), točivý moment narostl úměrně na 580 Nm. Touareg Royal GT 470 tak zvládne akcelerovat na stovku jen za 6,9 vteřiny a maximálně vyvine 229 km/h.
Interiér byl obohacen o dvoubarevné kožené čalounění Star Light se zvýrazněnými švy. Kůži lze aplikovat i na výplně dveří a loketní opěrku. Podvozek má vzduchové odpružení s elektronicky řízeným členem, který dokáže v rychlostech do 80 km/h auto snížit až o 40 mm. Nad tuto rychlost se vůz vrací do původní polohy.