Chevrolet Trax jsme si do detailu představili už dříve, sourozenec Opelu Mokka a Buicku Encore je určen pro více než 140 světových trhů, ovšem s výjimkou domovských USA. Stejně jako Mokka nabídne i Trax dva benzínové a jeden dieselový motor: atmosférickou 1.6 85 kW, přeplňovaný 1.4 Turbo 103 kW a vznětový 1.7 CDTI 96 kW. Pohon všech kol bude standardem jen pro nejsilnější motor, u dieselu bude volitelný.

Koncept Nissan TeRRA předznamenává jak případný facelift Juku, tak i podobu nové generace velkého SUV Murano. Diodové světlomety, protisměrné dveře či čtyřmístný interiér zůstávají čistě stylistickým cvičením. Pohon obstarává trojice elektromotorů – jeden žene přední kola a po jednom každé ze zadních kol, což supluje samosvorný zadní diferenciál. Energii dodává vodíkový palivový článek. Nissan jej hodlá aplikovat do sériové výroby jedině v případě, že se infrastruktura dostatečně rozšíří.