Honda CR-V se ve své čtvrté generaci od dříve uvedené verze pro USA liší jen v detailech. Nově nabídne volbu mezi pohonem předních nebo všech čtyř kol, motory a převodovky jsou téměř identické s předchozím modelem. V Evropě se bude prodávat lehce posílený benzínový 2.0 i-VTEC 113 kW (155 k), těžiště prodejů bezpochyby uzme dieselový 2.2 i-DTEC 110 kW (150 k).
Faceliftované ASX se již od jara prodává v USA pod názvem Outlander Sport. Přední nárazník a maska jsou mírně přepracované, mlhovky dostaly jiné osazení, prahy a zadní nárazník jsou také o něco výraznější. Uvnitř se změny omezily na hodnotnější čalounění a chromované dekory. Jiného naladění se dočkala také zadní víceprvková náprava.
Mitsubishi Outlander PHEV jsme si již do detailů představili v minulém článku. Shrňme tedy, že kombinuje zážehový dvoulitr a dva elektromotory, nabídne tři jízdní režimy a v japonském kombinovaném cyklu dosáhne spotřeby 1,64 l/100 km, což je při hmotnosti přes 1,8 tuny úctyhodný údaj.